اخبار, مجله بازی

اطلاعات تازه‌ای از بخش چندنفره Call of Duty Vanguard منتشر شد + تریلر جدید

بخش چندنفره Call of Duty Vanguard

بخش چندنفره Call of Duty Vanguard

استودیو Sledgehammer Games در طی یک استریم زنده، اطلاعات جدیدی را از بخش چندنفره Call of Duty Vanguard به اشتراک گذاشت. اطلاعاتی همچون برخورداری از ۲۰ نقشه مختلف در زمان عرضه، بازگشت دویدن تاکتیکی (Tactical Sprint)، Gunsmith و موارد دیگری که به آن‌ها اشاره خواهد شد. با این حال جزئیات دقیق هر یک از این المان‌ها و عناصر هنوز مشخص نشده است؛ مثلا مشخص نشده که مکانیک دویدن تاکتیکی در بازی دقیقا به چه شکلی پیاده سازی خواهد شد.

به گفته استودیو Sledgehammer Games، بازیکنان در بخش چندنفره Call of Duty Vanguard قادر خواهند بود که کلن تشکیل دهند و از ویژگی‌ها و قابلیت‌های اجتماعی آن بهره‌مند شوند (این کلن‌ها از ویژگی کراس پلتفرم برخوردار خواهند بود). در مورد Loudotها، گفته شده که سیستم Create A Class به شما این امکان را می‌دهد که همانند بازی Call of Duty: Modern Warfare 2019، یک اسلحه اصلی، اسلحه جانبی، Lethal، Tactical و یکسری پِرک‌ها را انتخاب کنید.

بخش چندنفره Call of Duty Vanguard دارای Wildcards نخواهد بود و Gunsmith نیز حداکثر از ۱۰ تا Attachment پشتیبانی می‌کند و شامل سیستم جدیدی به نام Caliber نیز خواهد شد. در هنگام عرضه بازی، ۱۲ اپراتور قابل دسترس خواهند بود که ۶ تا از آن‌ها در نسخه بتای بازی که به زودی منتشر می‌شود، حضور دارند. هر کدام از این اپراتورها از سیستم پیشرفت منحصربفردی استفاده می‌کنند و برای دریافت ضربات تمام کننده، چارم‌ها و موارد دیگر، می‌توانند ارتقا پیدا کنند.

ویژگی جدید دیگری که به بخش چندنفره Call of Duty Vanguard اضافه شده است، Combat Pacing نام دارد که شدت تنش نبرد در مد انتخاب شده را به بازیکن نشان می‌دهد؛ «Tactical» به معنای تعداد بازیکن کمتر و زمان بیشتر برای تعیین استراتژی و نقشه حمله است، در حالی که «Blitz» سرعتی و پر هرج و مرج است. (با این وجود، برای فعال کردن همه‌ این‌ها یک گزینه به خصوص وجود خواهد داشت)

بنا بر گفته‌های سازندگان، نقشه‌های بازی دارای سیستم آب و هوایی متفاوتی خواهند بود و شامل باد و باران نیز می‌شوند که حس واقع‌گرایانه بیشتری به بازی خواهد داد. همچنین توسعه نسخه PC بازی بر عهده استودیو Beenox است که قابلیت‌های مولتی اسکرین، نرخ فریم آنلاک شده، تنظیمات گرافیکی اختصاصی، ویژگی‌های Accessibility مثل خوانایی بیشتر متن و کاهش اثر Motion Sickness را به بازی Call of Duty Vanguard اضافه خواهد کرد.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ پنجم نوامبر سال جاری (۱۴ آبان) برای پلتفرم‌های PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از بخش چندنفره بازی را تماشا کنید.

علاوه بر جزئیات جدید بخش چندنفره Call of Duty Vanguard، استودیو Raven Software نیز از نقشه جدید بازی Call of Duty: Warzone رونمایی کرد. این نقشه که بازیکنان را به حواشی اقیانوس آرام می‌برد، قرار است اواخر سال جاری میلادی و پس از عرضه‌ی Call of Duty: Vanguard منتشر شود. نقشه جدید از همان موتور قبلی بازی وارزون استفاده می‌کند، اما به گفته سازندگان، انعطاف بیشتری برای مکانیک‌ها و سلاح‌های جدید خواهد داشت و دارای یکسری ویژگی‌های جدید خواهد بود.

علاوه بر پشتیبانی از سیستم‌های Cross-Progression و Cross-Play،‌ بازی وارزون از سیستم ضد تقلب جدیدی برای پلتفرم PC استفاده خواهد کرد. در حال حاضر توسعه دهندگان مشغول کار کردن روی این سیستم هستند و در زمان عرضه نقشه جدید، آن را برای بازی پیاده‌ سازی خواهند کرد. همچنین اعلام شد که محتوای الحاقی و رایگان مثل رویدادهای جدید، همانند قبل به بازی اضافه خواهند شد.

نظر شما درباره بخش چندنفره Call of Duty Vanguard چیست؟ آیا به اعتقاد شما این بازی می‌تواند نسبت به رقیب خود یعنی Battlefield 2042 بهتر ظاهر شود؟ دیدگاه‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *