اخبار, خبر غیر رسمی, مجله بازی

شایعه: ساخت بازی Alan Wake 2 آغاز شده است

بازی Alan Wake 2

حدودا یک سال پیش بود که استودیو Remedy Entertainment قراردادی را با شرکت Epic Games امضا کرد. در مفاد این قرارداد آمده است که استودیو Remedy و شرکت Epic Games با همکاری یکدیگر دو بازی جدید را عرضه خواهند کرد که یکی از آن‌ها پروژه‌ای بزرگ با بودجه‌ی کلان AAA است. اوایل امسال، برخی از منابع و اینسایدرها گزارش دادند که این بازی AAA بزرگ در واقع دنباله‌ی Alan Wake است که توسعه‌ی آن آغاز شده و شرکت Epic Games در سطح کلانی روی آن سرمایه‌گذاری کرده است.

همچنین استودیو Remedy اخیرا گزارش مالی خود را منتشر کرده و در آن ذکر کرده است که بازی AAA جدید آن‌ها که شرکت Games Epic روی آن سرمایه‌گذاری کرده، به طور کامل وارد روند توسعه شده است. در همین حال، بازی دوم نیز که با همکاری Epic Games ساخته می‌شود، پیشرفت‌های زیادی در مراحل توسعه داشته است.  استودیو Remedy این را هم اشاره کرد که فرایند توسعه بازی CrossfireX به خوبی در حال طی شدن است و احتمالا اواخر امسال شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود. در همین حال، روند ساخت بازی Vanguard که یک بازی رایگان دو نفره است نیز با سرعت بالایی در حال تکمیل است و تست‌های مختلفی روی گیمپلی آن انجام شده است.

علاوه بر این، مسئولین Remedy اعلام کردند که تعداد کارکنان این استودیو حدودا به ۳۰۰ نفر رسیده است (به طور دقیق‌تر تا پایان ماه ژوئن این تعداد ۲۹۳ نفر اعلام شده بود). از آنجایی که این استودیو به طور همزمان مشغول کار روی چندین عنوان مختلف است، منطقی است که ببینیم روز به روز اعضای این استودیو بیشتر و بیشتر می‌شود. در کنار این بازی‌ها، یک عنوان کوآپ چهارنفره که بر اساس بازی Control ساخته شده است و Condor‌ نام دارد، در حال ساخته شدن است.

بازی Alan wake 2 برای PS5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *