مجله بازی, سخت افزار, مقالات

معرفی محصول Nintendo Switch Ring Fit

معرفی محصول Nintendo Switch Ring Fit

معرفی محصول Nintendo Switch Ring Fit

برعکس بسیاری از محصولات موجود در بازار بازی‌های ویدیویی، ابزار‌ها و گجت‌هایی وجود دارند که هدف نهایی آن‌ها فعالیت بدنی گیمر‌هاست. از دوربین پلیستیشن گرفته تا کینکت ایکس باکس یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و معمولا بر اساس حرکت گیمر تنظیم می‌شوند و بازی‌های موجود در آن‌ها نیز به صورت فعالیت می‌باشد. نینتندو با درک درست از بازار هدف این گونه گجت‌ها توانست تا کنسول دستی خود، یعنی نینتندو سوییچ را به خودی خود تبدیل به یک ابزار حرکتی کند که حرکت بسیار هوشمندانه‌ی است، با این حال نینتندو با معرفی Ring Fit قدم جدیدی در این بخش برداشت و چیزی را هدف گرفت که در کنسول‌های قبلی همین شرکت بسیار پرطرف‌دار بود، ورزش! Ring Fit در واقع مجموعه‌ی هماهنگی از ابزار و بازی‌های مختلف است که با سنسور حرکتی شما را به فعالیت وا می‌دارد، اما نکته‌ی مهم در این‌حاست که حرکات شما بر اساس فعالیت‌های ورزشی بسیار مفرح تنظیم می‌شود به طوری که احساس نمی‌کنید درحال ورزش کردن هستید و بیشتر مشغول جنبه‌های سرگرمی می‌شوید. این موضوع اتفاق جدیدی در کنسول‌های نینتندو است و به همین علت بسیاری از سایت‌ها به تمجید از این مجموعه پرداختند، زیرا بنظر می‌رسد Ring Fit یک‌بار برای همیشه مشکل سخت و حوصله سربر بودن ورزش را حل کرده است.

معرفی محصول Nintendo Switch Ring Fit

ابزار‌هایی که Ring Fit از آن‌ها استفاده می‌کند بسیار ساده هستند اما کاربرد‌های زیادی دارند که در نگاه اول می‌تواند شما را شوکه کند. وسیله‌ی اصلی برای بازی کردن این کنسول مخصوص است و Ring Con نام دارد. به طور خلاصه Ring Con یک دایره‌ی قابل انعطاف است که تقریبا به هرشکلی در می‌آید. تحمل فشار Ring Con  بسیار بالاست و معمولا برای جرکات فشاری استفاده می‌شود که در بازی فراوان است. سنسور‌های حرکتی موجود در Ring Con  باعث می‌شوند تا به راحتی هرچه تمام‌تر حرکات خود را با کاراکتر قابل بازی در تلویزیون یکسان کنید و با حداقل تاخیر آن‌ها را انجام دهید. حرکات کششی نیز عموما با Ring Con  انجام می‌شود که این موضوع خلاقیت بسیار بالای نینتندو را در بازی‌سازی ورزشی نشان می‌دهد، زیرا با یک ابزار ساده می‌توان انواع و اقسام ورزش‌های متنوع را انجام داد. برای بهبود کارکرد شما و تمرکز روی پایین‌تنه نیز ابزار خاصی به اسم Leg Strap وجود دارد که حرکات پای شما را زیر نپر می‌گیرد. Leg Strap در واقع یک جویکان است که به وسیله‌ی ابزار کیف مانند به پای شما متصل می‌شود، گفتنی است که حرکات بسیار زیادی برای پاهای شما در بازی قرار داده شده که باعث می‌شود اهمیت این گجت بسیار زیاد باشد، مخصوصا دویدن که یکی از بخش‌های مهم ادونچر بازی است و شما بیشتر درگیر بازی کردن همین بخش خواهید بود. هماهنگی بازی برای اعضای بالاتنه و پایین‌تنه بسیار بالاست و شما بعد از هر سری بازی کردن به راحتی می‌توانید حس کنید که بیشتر عضلات بدن شما درگیر شده‌ند.

معرفی محصول Nintendo Switch Ring Fit

بازی اصلی Ring Fit بسیار مفرح است و طوری طراحی شده تا شما در مدت زمان کم بتوانید حرکات بسیار متنوعی داشته باشید. بازی به طور کلی دارای دو بخش ادونچر و کاستوم است که مشخصا در بخش کاستوم می‌توانید خیلی ساده حرکات را شخصی‌سازی کنید و برخی تمرینات را به همان فرمت بازی چندین بار تکرار کنید. حتی می‌توانید در بازی یک بخش مسابقه راه اندازی کنید و با خانواده مشغول به رکورد شکنی شوید. یکی از امتیاز‌های مثبت بازی نیر چندکاره بودن آن است، به طوری که در بخش کاستوم می‌توانید چند حرکت را باهم ترکیب کنید و حتی مدت زمان ‌آن را مشخص کنید. البته بخش ادونچر بازی خیلی بهتر قابلیت‌های Ring Con را به نمایش می‌گذارد و نهایت تلاش نینتندو این بوده که حرکات تکراری نباشد. افرادی که از محصول استفاده کردند  از تنوع رضایت کامل داشته‌ند و این موضموع بیانگر این است که نینتندو کار خود را بسیار خوب انجام داده است.

share fb

نینتندو برای بازی یک باندل تدارک دیده که در آن خود کنسول سوییچ نیز وجود دارد. پس شما هم می‌توانید به راحتی با Ring Fit به ورزش و فعالیت مشغول شوید و هم می‌توانید از خود کنسول نینتندو سوییچ استفاده کنید که یک منبع بی‌انتها از بازی‌های خوب روی آن موجود است. توجه به کاربری دوگانه‌ی کنسول همان چیزی است که همیشه نینتندو را از باقی شرکت‌های رقیب متمایز می‌کند. خبر خوب این است که شما می‌توانید با حداقل قیمت این باندل را در نخل مارکت تهیه کنید و در ایام قرنطینه که اکثر ما در خانه هستیم و فعالیت خاصی نداریم با ارزان‌ترین وسیله‌ها چه تک نفره و چه همراه با خانواده به ورزش حرفه‌یی بپردازید. اگر دنبال یک عیدی خاص هستید که به سلامت و تفریح شما کمک کند Nintendo Switch Ring Fit بهترین گزینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *