اخبار, مجله بازی

نمایش ایستراِگ‌های بازی Call Of Duty Vanguard در عنوان بتل رویال Warzone شروع شده است

ایستراِگ‌های بازی Call Of Duty Vanguard

کاتسین جدید بازی Call of Duty Warzone، نشان می‌دهد که هیچکدام از بازیکنان، تا زمانی که میدان نبرد را به صورت کامل ترک نکرده‌اند، در امان نخواهند بود.

بعد از پیروزی در یکی از مسابقات بتل رویال Call Of Duty Warzone، بازیکنان ممکن است متوجه شوند که تمامی اعضای گروهشان، نمی‌توانند از گاز سمی در حال پیشروی در جهان بازی، فرار کنند. این کاتسین جدید که در جریان بروزرسانی فصل پنجم عنوان بتل رویالِ محبوب کمپانی اکتیویژن، به بازی اضافه شده، به نظر می‌رسد که در حال نمایش دادن برخی از ایستراِگ‌های مربوط به عنوان بعدی این فرانچایز یعنی Call Of Duty Vanguard است.

ویدئویی در یوتیوب منتشر شده است که کاتسین عادی پیروزی در یک مسابقه را، با کاتسین جدیداً اضافه شده به بازی، مقایسه می‌کند. در کاتسین جدیدی که برای بازی طراحی شده، همه‌ی اعضای گروه پیروز، نمی‌توانند وارد هلیکوپتر شوند. بلکه یکی از اعضای گروه، در مسیر حرکت به سمت هلیکوپتر، توسط یک فرد ناشناس، تیر می‌خورد و روی زمین می‌افتد. و هلیکوپتر نیز، از محل حادثه دور می‌شود. سپس دوربین، یک زن در لباس قدیمی ارتش روسیه را به همراه یک اسلحه اسنایپر نشان می‌دهد. و مشخص می شود که شلیک، کار چه کسی بوده است.

جهت از بین بردن هر گونه ابهامی در مورد اینکه آیا این کاتسین منتشر شده در فضای مجازی، واقعی است یا نه، آقای Sam Maggs، یکی از نویسندگان بازی Call Of Duty Vanguard، طی پستی در توییتر به این ویدئو واکنش نشان داد و در پیامی کوتاه نوشت:” Atta Girl (آفرین دختر)”. در نتیجه، کاملاً مشخص است که کاتسین نمایش داده شده، به بازی Call Of Duty Vanguard، ارتباط دارد و به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

در حالی که طبق شایعات، رونمایی رسمی بازی در تاریخ 19 آگوست انجام خواهد شد، طی هفته‌های گذشته شکایتی علیه شرکت اکتیویژن بلیزارد، توسط اداره‌ی اشتغال و مسکن کالیفرنیا تنظیم شد که بر این اساس، برخی از اعضای این شرکت به آزار جنسی، تبعیض و سواستفاده محکوم شده‌اند. در نتیجه، تعدادی از کارمندان این شرکت در اعتراض به وضع موجود، دست به اعتصاب زدند که در نهایت باعث شد تا مدیرعامل شرکت اکتیویژن، آقای Bobby Kotick، بابت مسائل پیش آمده، از آنها عذرخواهی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *