مجله بازی, اخبار

شایعه: استودیو FromSoftware در حال ساخت یک بازی انحصاری برای PS5 است

FromSoftware انحصاری برای PS5

شایعات جدید حاکی از آن است که همکاری استودیو FromSoftware با کمپانی Sony ادامه‌دار خواهد بود. استودیو FromSoftware و Sony قبلا در توسعه و انتشار بازی‌هایی مثل Demon’s Souls و Bloodborne با همدیگر همکاری داشته‌اند. حال شایعه‌ای جدید در سطح اینترنت پخش شده است که اشاره دارد استودیو FromSoftware مشغول به ساخت انحصاری دیگری برای کمپانی Sony است.

این شایعه اولین بار توسط منبعی به نام Dealer Gaming پخش شد و مدتی بعد اینسایدری با لقب Shpeshal Nick آن را تایید کرد. هر دو منبع سابقه خوبی در زمینه فاش کردن اطلاعات محرمانه‌ی کمپانی Sony دارند. حدودا چند ماه پیش بود که این دو منبع، ساخت گسترش‌دهنده‌ی Ghost of Tsushima: Iki Island را قبل از معرفی رسمی آن فاش کردند.

اما قبل از اینکه سوال کنید، باید خدمتتان عرض کنیم که انحصاری جدید FromSoftware دنباله‌ی عنوان Bloodborne نیست. ظاهرا گفته شده است که این بازی یک IP جدید است، اما سبکی مشابه با همان سری Souls دارد. باید منتظرم بمانیم و ببینیم حالا که استودیوی SIE Japan تعطیل شده است، این انحصاری جدید قرار است چگونه با همکاری Sony توسعه پیدا کند. SIE Japan در توسعه‌ی عناوین انحصاری مثل Demon’s Souls، Bloodborne و Deracine نقش حمایت‌کننده و تسهیل‌گر را برای استودیو FromSoftware داشت که به دلایلی نامشخص توسط Sony تعطیل شد.

علاوه بر این، Dealer Gaming اعلام کرده است که Sony قصد دارد در تاریخ نوزدهم آگوست (۲۸ مرداد) قسمتی جدید از سری برنامه‌های State of Play را پخش کند. اما برخلاف شایعه‌ی قبلی، منبع Shpeshal Nick این خبر را تایید نکرده است. همچنین برخی از گزارش‌های دیگر حاکی از آن هستند که State of Play جدید در ماه سپتامبر پخش می‌شود. پس نمی‌توانیم زیاد روی این اطلاعات غیر رسمی حساب باز کنیم و باید منتظر باشیم تا Sony رسما تاریخ برگزاری State of Play را اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *