سخت افزار, مجله بازی, مقالات

بهترین هدست گیمینگ؟

NoNk5RBTQ23PUCmpWVmQF

بهترین هدست گیمینگ کدام است؟

[lwptoc]

بدون شک لذت بردن از تجربه‌ی یک بازی‌ ویدئویی با کیفیت صدایی که قرار است بشنویم ارتباط بسیار زیادی دارد. از طرفیی باتوجه به فراگیری عناوین بتل رویال امکان استفاده از میکروفونی با کیفیت مناسب و همچنین شنیدن صدا به طور دقیق که برای ویس چت‌ استفاده قرار بگیرد نکته‌ای کلیدی به حساب می‌آید. علاوه‌بر تجربه‌ی بازی‌ها بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های چت محور نیز همانند سیمپسون‌ها هم استفاده از هدست گیمینگ خوب تاثیر بسیار زیادی در لذت بردن بازی‌باز دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین هدست گیمینگ را که می‌توان از آن‌ها برای تجربه‌ی بازی‌های ویدئویی استفاده کرد به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

5 تا از بهترین هدست های گیمینگ

Razer Kraken Kitty Quartz

razer kitty

برند ریزر آنقدر در میان بازی‌بازان معروف است که دیگر نیازی به معرفی آن نیست. قطعا بهترین برند برای تهیه‌ی تجهیزات گیمینگ ریزر است. جدای از خوش نامی این برند باید بگوییم Kraken Kitty Quartz که یکی از محبوب‌ترین با کیفیت‌ترین هدفون‌ههای این برند است، از طراحیی فانتزی بهره می‌برد. شکل ظاهری این هدفون با دو قطعه‌ی گوش مانند که قابل اتصال به بخش بالایی بوده از گربه الهام گرفته شده و همچنین دارای دو رنگ مختلف مشکی و صورتی است. باتوجه به فانتزی بودن ظاهر هدفون یاد شده را می‌توان یک اکسسوری مناسب برای کسانی که حال و هوای جهان فانتزی را دوست دارند به حساب آورد. وجود دو رنگ مختلف و امکان اتصال و جداسازی گوش‌هایی که هدست را شبیه به گربه می‌کنند این اکسسوری را مناسب برای بازی‌بازان آقا و خانم می‌کند.

گوش‌های گربه‌ای دارای یک برنامه‌ی انحصاری هم هستند که بوسیله‌ی آن بازی‌باز یا کاربر می‌تواند رنگ را تنظیم کند. نرم‌افزار دیگری هم وجود دارد که می‌تواند با کمک گرفتن از آن سایر موارد مربوط به هدست را شخصی سازی نمایید.

فارغ ازطراحی که اشاره داشتیم، هدست از میکروفون مناسبی بهره می‌برد که قابلیت‌هایی چون حذف نویز و همچنین جمع شدن را دارد. اما درمورد گوشی‌ها باید بگوییم، گوشی‌های هدفون عایق شدند تا صداهای محیطی هنگام تجربه‌ی بازی شما را آزار ندهند و از طرفی استفاده از آن برای گوش‌ها بسیار راحت است. برای تهیه‌ی این هدست می‌توانید به فروشگاه نخل مارکت مراجعه کنید.

Razer Kraken Tournament Edition

5 تا از بهترین هدست های گیمینگ

دومین هدستی که قرار است دررابطه با آن صحبت کنیم هم به برند ریزر تعلق دارد. ظاهری متفاوت و خاص همراه با دسترسی‌های بسیار زیادی بخصوص بوسیله‌ی یک ریموت کنترل دارد. این ریموت کنترل یک پنل مدیریتی برای شخصی سازی تنظیمات است. به کمک پنل می‌توانید به راحتی میکروفون، کم یا زیاد بودن صدا، نویزها، تنظیمات خاص صدا، ویس چت و سایر موارد مشابه را تغییر دهید یا به عبارتی شخصی‌سازی کنید.

گوشی‌های این هدفون عایق شدند تا نویزهای اضافی شما را آزار ندهند. علاوه‌بر این امکان تنظیم گوشی‌ها نیز وجود دارد که این کار برای شما تجربه‌ی لذت بخش‌تری ایجاد می‌کند. شیوه‌ی اتصال این هدفون به دستگاه با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری بوده که امتیازی بزرگ برای این دستگاه به حساب می‌آید. Razer Kraken Tournament Edition تنها در یک رنگ مشکی ساخته شده و برای خرید می‌توانید به فروشگاه نخل مارکت مراجعه نمایید.

Sound BlasterX H3

 

این مدل شما را به جهانی جدید وارد می‌کند. پخش صدا در این هدست به صورت شبیه‌سازی شده است. Sound BlasterX H3 تجربه‌ای حرفه‌ای ارائه می‌کند. میکروفون و گوشی‌ها کیفیت مناسبی دارند و استفاده از آن‌ها قابل قبول است. تنوع رنگ زیادی برای این اکسسوری وجود ندارد و تنها گزینه‌ی قابل انتخاب برای شما در زمینه‌ی رنگ، تنها رنگ مشکی است. البته این هدفون وزن نسبتا سنگینی هم دارد. برای خرید به نخل مارکت مراجعه کنید.

SADES MPower 721

SADES MPower 721

این هدست را می‌توان گزینه‌ای مناسب برای کسانی دانست که قصد خرید هدفونی میان‌رده اما با کیفیت را دارند. طراحی ظاهری این هدفون خاص نیست اما می‌تواند با سادگی‌ش رضایت کاربر یا به نوعی مخاطبش را جلب کند. تنوع رنگ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اکسسوری است. وجود رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی، سفید و قرمز دست شما را به طور کامل در انتخاب می‌گذارد. از ویژگی‌های دیگر این هدست می‌توان به کم بودن وزن آن اشاره داشت. سبک بودن وزن سبب می‌شود تا در استفاده‌ی بلند مدت از آن گردن و یا سر اذیت نشود. برای اتصال این هدست به دستگاه‌های هدف جک 3.5 میلی‌متری در نظر گرفته شده است. می‌توانید از این هدفون برروی تمامی دستگاه‌هایی که امکان اتصال بوسیله‌ی جک 3.5 را داشته باشند استفاده نمایید. پیشنهاد ما این است که برای خرید به فروشگاه نخل مارکت مراجعه کنید تا با تخفیف بتوانید این اکسسوری را ارزان‌تر بخرید.

Sony PlayStation 5 Pulse 3D

playstation pulse 3d

درنهایت پلی‌استیشن 5 پس از انتظاری طولانی مدت عرضه شد و هرچند که مشکلات متعددی را از آن می‌بینیم اما به هرحال امکان تهیه‌ی آن وجود دارد. بسیاری از بازی‌بازان معتقدند که باید برای کنسولشان از هدست یا هدفونی استفاده کنند که توسط همان برند ساخته شده باشد. اگر شما هم از کاربران پلی‌استیشن 5 هستید، هدفون Sony PlayStation 5 Pulse 3D می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این دستگاه هم همانند سایر دستگاه‌هایی که معرفی کردیم بی عیب و نقص نیست اما اگر بخواهیم نگاهی کلی داشته باشیم، طراحی ظاهری زیبا و البته امکان پخش صدا با کیفیت بالا و البته به صورت سه بعدی در کنار میکروفونی با کیفیت همه و همه دست به دست هم دادند تا Sony PlayStation 5 Pulse 3D به گزینه‌ای مناسب برای انتخاب تبدیل شود. فروشگاه نخل مارکت این مدل را هم اکنون برای فروش در دسترس دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *