اخبار, مجله بازی

اعلام تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Survivor

تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Survivor

تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Survivor

تنها چند ساعت پس از اینکه تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Survivor در استیم لو رفت، EA فاش کرد که گیم‌پلی این عنوان مورد انتظار در مراسم The Game Awards 2022 ، اواخر این هفته، منتشر خواهد شد.
طرفداران، هفته ی گذشته، از دیدن تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Survivor در صفحه Steam شگفت‌زده شدند. دو تاریخ 15 مارس و 16 مارس ( 24 یا 25 اسفند ماه ) به بازدیدکنندگان خاصی از این فروشگاه نشان داده شد، البته اکنون به پیغامی عمومی‌تر، با عنوان “به زودی می آید” تغییر یافته است. مشخص نیست که آیا این تاریخ‌ها، زمان اصلی انتشار این بازی محبوب و مورد انتظار می‌باشند یا تنها اقدامی برای هایپ کردن طرفداران این مجموعه ی دوست‌داشتنی هستند.

jedi survivor review header 2
Survivor توسط Respawn Entertainment، سازنده بازی Apex Legends، ساخته می‌شود. نسخه ی قبلی استار وارز، Fallen Order ، کاملاً موفقیت آمیز بود و به 20 میلیون بازیکن در همه پلتفرم‌ها رسید. علت ساخت دنباله ی Fallen Order ، موفقیت در فروش این نسخه از مجموعه بود. این بازی برای PS5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه می‌باشد.
Star Wars Jedi: Survivor اولین بار در ژانویه سال گذشته معرفی شد و این معرفی، با انتشار یک تریلر از سمت شرکت EA ، بر سر زبان‌ها افتاد. تریلری که در ماه می منتشر شد، اعلام کرد که این بازی در سال 2023 عرضه می‌شود. Survivor مدتی پس از وقایع Fallen Order، زمانی که شخصیت اصلی داستان، هنوز در حال فرار از امپراتوری است، رخ می دهد.
خلاصه ی کلام این است که; بازی Star Wars Jedi: Survivor طبق شایعه‌ها و تاریخ‌های منتشر شده، قرار است در تاریخ 24 و 25 ام اسفندماه مهمان خانه‌های ما شوند. هرچند که این تاریخ‌ها توسط شرکت سازنده و شرکت EA تایید نشده اند.

منبع : IGN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *