اخبار, مجله بازی

رونمایی از دی ال سی بازی الدن رینگ

دی ال سی بازی الدن رینگ

تقریبا یک سال از انتشار یکی از بهترین بازی های ویدیویی تاریخ، یعنی الدن رینگ می‌گذرد. بازی ای که در مدت کم عرضه ی خود به فروشگاه ها، توانست انتظارات بازیکنان را تا حد بسیار زیادی براورده کند. استودیوی سازنده بازی، فرام سافت ویر، آپدیتی رایگان، برای بازی پر افتخار خود در نظر گرفته است. نام اپدیت منتشر شده، Colosseum می‌باشد .

در اپدیت منتشر شده ، بازیکنان می‌توانند به صورت مبارزات تک نفره و تیمی ، مهارت های خود را به نمایش بگذارند. مکان مبارزات، استادیوم های بزرگی است که در سر تا سر نقشه بازی پراکنده شده اند.

در اپدیت منتشر شده، سه استادیوم در بازی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند با طی کردن راه مشخص در بازی، خود را به این مکان ها رسانده و وارد نبرد های تن به تن یا تیمی شوند.

elden ring dlc

الدن رینگ که توانست عنوان افتخاری بهترین بازی سال را از آن خود کند، با اپدیت منتشر شده ی جدید خود گامی بلند در رقابت با بازی های انلاین برداشته است. دی ال سی Colosseum اولین اپدیت منتشر شده برای این بازی پر طرفدار می‌باشد. از سیاست های سازنده بازی، این است که همیشه، یک بسته الحاقی بزرگ برای بازی های خود، منتشر می‌کند.

تقریبا تمام بازی های ساخته شده زیر نظر شرکت فرام سافت‌ویر از این قاعده پیروی می‌کنند. البته لازم به ذکر است که بازی Sekiro، یکی از آثار معروف، پر طرفدار و پر افتخار این کمپانی، دی ال سی داستانی خاصی را تا به الان از سمت این مجموعه ی بازی سازی، دریافت نکرده است. الدن رینگ یکی از بهترین بازی های جهان‌باز حال حاضر به شمار می‌رود که قرار است تا مدت ها توسط استودیو سازنده پشتیبانی شود و طبیعی است که انتظار امدن آپدیت های بیشتری برای این بازی را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *