اخبار, بازی های آینده, مجله بازی

نقدها و نمرات Xenoblade Chronicles 3 منتشر شد

نمرات Xenoblade Chronicles 3

Xenoblade Chronicles 3 از آن دسته آثار نقش‌آفرینی است که هم می‌تواند مورد توجه طرفداران قدیمی قرار بگیرد و هم می‌تواند مخاطبان جدیدی جذب کند و آن‌ها را هم برای ساعت‌ها سرگرم کند. حالا مبارزات بازی به اوج خود رسیده اند و ما با یکی از مدرن‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین نقش‌آفرینی‌ها مواجه هستیم.

casdwf

تا کنون 68 نقد معتبر برای بازی منتشر شده که اکثرا دیدگاه مثبتی نسبت به بازی دارند و نمره این بازی در متاکریتیک در زمان نوشتن این مقاله 89 است. برخی از نقدها و نمرات Xenoblade Chronicles 3 عبارتند از:

The Gamer: 10

مونولیث سافت دست به خلق یک JRPG عظیم زده که تمرکز خاصی روی پیچیدگی دارد. این بازی تمام نکات مثبت بازی‌های قبلی را در خود جای داده و شاهکاری است که همه آن را دوست خواهند داشت. از نظر من شخصیت‌ها و تم دنیای بازی در بهترین حالت خود هستند و حالا این مجموعه در نقطه اوجش ایستاده است. نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم این سری در بازی بعدی می‌خواهد به کجا برسد.

VGC: 10

Xenoblade Chronicles 3 دنیایی عظیم و غنی ارائه می‌کند که سرشار از داستان و کاراکتر است و در این بازی ما شاهد ترکیب آن با اکشن همیشگی سری هستیم. با اینکه بازی تم هیولایی دارد، اما Xenoblade Chronicles 3 یک یا دو ماه زندگی است.

xeno1

PC Gamers: 9

Xenoblade Chronicles 3 ترکیبی از جنبه‌های مثبت بازی قبلی به همراه جزئیاتی خیره‌کننده است. با اینکه ظاهر بصری بازی قابل رقابت با بازی‌های مدرن نیست و مشکلاتی در اجرا دارد، اما همچنان یکی از بهترین JRPGها برای Nintendo Switch است.

IGN: 8

Xenoblade Chronicles 3 پیچ و خم‌های زیادی در طی کمپین بزرگ 150 ساعته خود دارد، اما شخصیت‌پردازی عالی و مبارزات تاکتیکی اعتیاد آور باعث می‌شود که ارزش وقت گذاشتن را داشته باشد.

Game Informer: 7

گروه هفت نفره من که مانند یک ارتش مبارزه می‌کنند و صحنه سرشار از انفجار می‌شود، میدان جنگ را به آشوب می‌کشند. پیشرفت‌هایی نظیر شرت‌کات‌های هات بار قابل شخصی‌سازی و GPS در بازی گشت و گذار در محیط بازی را تا حد زیادی آسان کرده است. البته که همچنان روایت و طراحی جهان بازی مورد انتقاد است و ما شاهد پیچش‌های داستانی ناامیدکننده‌ای هستیم و عملا نمی‌توان رشدی در روند شخصیت‌پردازی مشاهده کرد. Xenoblade Chronicles 3 شمشیری دولبه است که ظاهرا باید بیشتر تیز شود.

بازی Xenoblade Chronicles 3 در تاریخ 7 مرداد برای کنسول نینتدو سوییچ عرضه می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *