کارگردان بازی “الدن رینگ” اعتقاد دارد تنظیمات جهان بازی و آزادی عمل، آن را به بازی ایدهآل او بدل کرده است.
From Software مدتهاست بازیهای فوقالعادهای میسازد، بنابراین هر بازی که این استودیو منتشر کند توجههای زیادی را به خود جلب میکند. الدن رینگ قرار است یک بازی Soulslike با جهانی باز باشد که این نشان از بازی بزرگی دارد. با توجه به صحبتهای کارگردان بازی الدن رینگ و رئیس استودیو FromSoftware، جهانباز و آزادی عمل دقیقا علت پیشرفت بازی است.
در گفتوگو با مجله Edge (شماره 347)، هیدهتا میازاکی اظهار داشت که چون خودش Elden Ring را ساخته برنامهای برای تجربهاش ندارد، اما اگر این کار را انجام دهد تجربهای نزدیک به ایدهآل او خواهد بود.
میازاکی گفت:”من احتمالا Elden Ring را بازی نمیکنم چون خودم آن را ساختهام. این بخشی از سیاست شخصی من است. نمیتوانم تجربهای که یک بازیکن جدید دارد را از ساخته خودم کسب کنم. اما همانطور که گفتم اگر این بازی را انجام دهم، چیزی نزدیک به ایدهآلم خواهد بود”.
میازاکی افزود که دنیای باز الدن رینگ و آزادی عمل بازی آن را بسیار نزدیک به بازی مطلوب او میکند.
“من نمیگویم این بازی همان جهانبازی است که میخواستم بسازم، بلکه تنها عنوانی است که به من در توسعه یک جهان باز مطلوب کمک میکند. اگر بخواهم در جهان بازیها جستوجو کنم در ابتدا به نقشهای خاص نیاز دارم. میخواهم هر چیزی که در دوردست میبینم بتوانم واکاوی کنم. برای مبارزه با اژدها به محیطی حماسی احتیاج دارم. اینها موارد سادهای هستند، اما با خلق الدن رینگ بسیاری از این موارد و موارد مشابه آنها به واقعیت بدل شده و به این دلیل الدن رینگ چیزی نزدیک به بازی دلخواه من است.”
Elden Ring در 25 فوریه (6 اسفند) برای PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One و PC منتشر میشود. نویسنده رمان نغمه آتش و یخ (A Song of Ice and Fire)، جورج آر آر ماریتن، که روی صحنه و جهان الدن رینگ کار کرده، اخیرا یک بازی جهانباز نقش آفرینی نیز نوشته است.
منبع: gamingbolt