اخبار, مجله بازی

نمرات بازی The Last of Us Part I

نمرات بازی The Last of Us Part I

اغلب از ریمیک ناتی داگ رضایت دارند!

بالاخره انتظارات به سر رسیده و ناتی داگ قرار است تقریبا یک بازی جدید برای PS5 منتشر کند. تا به اینجا آن‌ها ریسمتر Uncharted 4 و Uncharted: lost legacy را برای این کنسول منتشر کرده اند و حالا ریمیک جنجالی آن‌ها از نسخه اول The Last of Us از راه رسیده است. فارغ از تمام حواشی پیرامون این بازی، این ریمیک تا به اینجا عملکرد خوبی داشته و با 97 نقد متوسط نمره 89 را کسب کرده است. اغلب منتقدان نظر مثبتی به این بازی داشته اند و تعداد کسانی که عملکرد بازی را معمولی توصیف کرده اند به انگشتان دست هم نمی‌رسد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نمرات بازی The Last of Us Part I و نظرات پیرامون این بازی:

وب سایت Gamersky

نمره: 100

مهم نیست از چه زاویه‌ای به این اثر می‌نگرید، The Last of Us Part I تنها شاهکار نامیده خواهد شد. ناتی داگ به خوبی توانسته این اثر کلاسیک را با فناوری‌های مدرن بازسازی کند و حتی آن را به نسبت قبل هم بهتر کرده است.

 

وب سایت VGC

نمره: 100

70 دلار واقعا به سختی به دست می‌آید، اما اگر شما هم می‌خواهید تا بهترین نسخه یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی را تجربه کنید، نباید The Last of Us Part I را از دست بدهید.

The-Last-of-Us-Part-I

وب سایت DualShockers

نمره: 90

داستان رستگاری «جوئل» تلخی و شیرینی زیادی دارد و با آمدن تیتراژ ممکن است از خود بپرسید که همه این اتفاقات برای چه بوده است. می‌دانم که بسیاری ممکن است این داستان را تجربه کرده باشند، اما با بهره مندی صحیح از گذر زمان داستان سرایی ظرافت بیشتری پیدا کرده و اینجاست که The Last of Us Part I ارزش خود را پیدا می‌کند. این بهترین نسخه ممکن از بهترین اثر ناتی داگ است.

وب سایت Game Rant

نمره: 90

در برخی آثار ما شاهد این هستیم که ریمیک کردن آن حس و حال یک بازی جدید به ما می‌دهد، اما درباره این بازی اصلا اینگونه نیست. The Last of Us Part I بدون شک پیشرفت‌های ظاهری جذابی دارد و به خوبی از قابلیت‌های DualSense بهره می‌برد و شما را غرق در گیم‌پلی می‌کند، اما اساسا حس و حال جدیدی ندارد. این ریمیک اکنون از نظر ظاهری استثنایی‌ست، اما همین قضیه در مورد نسخه 2013 و ریمستر 2014 هم صدق می‌کند. برخی ممکن است این بازی را درآمدی مطمئن برای ناتی داگ بدانند و بقیه هم خوشحالند که نام این بازی بار دیگر بر زبان‌ها افتاده و طرفداران پس از دیدن سریال HBO می‌توانند به سراغش بیاییند. طرفداران دوآتشه هم فرصت را غنیمت شمرده و بار دیگر با «جوئل» و «الی» یکی از بهترین ماجراجویی‌های PlayStation را تجربه خواهند کرد.

وب سایت GamingBolt

نمره: 90

The Last of Us Part I رسیک زیادی نمی‌کند و می‌توان آن را یک ریمیک عالی دانست که خیلی محافظه‌کارانه عمل کرده است.

وب سایت GamesRadar+

The Last of Us Part I در حقیقت یک هدیه زیبا و پر زرق و برق به بزرگ‌ترین طرفداران این فرانچایز است و برای پذیرش مخاطبان جدیدی که از سریال Last of Us شبکه HBO می‌آیند، آغوش بازی ندارد. به عنوان یک اثر مستقل بازی اصلا بد نیست، اما در مقایسه با ریمیک‌های صنعت بازی که مفهوم جدیدی به هنر بازسازی داده اند، این اثر از سایه تبدیل شدن به یک شکست فرار می‌کند.

 

وب سایت Attack of the Fanboy

نمره: 60

با توجه به قیمت گزاف و محتوایی کمتر نسبت به همتای خود در The Last of Us Part I ،PS4 کاملا یک ریمیک اضافه با گرافیکی دوست داشتنی است که باعث می‌شود گیم‌پلی آن بیش از پیش قدیمی جلوه کند.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا شما هم مثل من از دیدن این ظاهرهای جدید هیجان زده شدید؟ یا اینکه فکر می‌کنید تماشای «جوئل» و «الی» با ظاهری جدید 70 دلار نمی‌ارزد؟ فراموش نکنید که The Last of Us Part I به نخل پلاس هم اضافه شده و کاربران این سرویس می‌توانند بازی را هم اکنون دانلود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *