اخبار, مجله بازی

شایعه: اتمام بخش داستانی نسخه بعدی God of War چهل ساعت طول می‌کشد

نسخه بعدی God of War

همانطور که می‌دانید، پارسال در مراسم Future Game Show که منحصرا برای معرفی PS5 و بازی‌های آن تدارک دیده شده بود، با نشان دادن یک تیزر بسیار کوتاه، به طور رسمی اعلام شد که نسخه بعدی God of War در حال ساخته شدن است. اما از آن موقع تا به الان، هیچ اطلاعات و جزئیاتی از این بازی منتشر نشده است و صرفا عبارت Ragnarok is Coming در تیزر نشان داده شد. استودیو Santa Monica، کوری بارلاگ و تمامی توسعه‌دهندگان نیز در این باره سکوت کرده‌اند.

اما دیروز، خالق فرنچایز God of War یعنی دیوید جفی (که هم‌اکنون بازنشسته شده و دیگر روی این فرنچایز کار نمی‌کند)، در طی یک ویدیو اعلام کرد که از یکی از دوستان خود که با استودیو Santa Monica ارتباط دارد شنیده است که اتمام بخش داستانی نسخه بعدی God of War حدودا ۴۰ ساعت طول می‌کشد! البته جفی به این نکته نیز اشاره کرد که احتمال دارد منظور دوست او از ۴۰ ساعت، زمان کل بازی، مراحل جانبی و گرفتن تروفی پلاتینیوم باشد. God of War 2018 نیز برای گرفتن تروفی پلاتینیوم به حدود ۴۰ تا ۵۰ ساعت زمان نیاز داشت. اما جفی حدس می‌زند که به احتمال قوی، منظور این فرد همان بخش داستانی می‌باشد.

۴۰ ساعت زمان برای اتمام بخش داستانی یک بازی اکشن ادونچر خطی (یا نیمه سندباکس)، زمان بسیار قابل توجهی است. به خصوص اینکه می‌دانیم اتمام بخش داستانی God of War 2018 بین ۱۵ تا ۲۰ ساعت طول می‌کشید. عنوان The Last of Us Part 2 یکی از طولانی‌ترین بازی‌های خطی داستانی است که برای اتمام آن به ۲۵ تا ۳۰ ساعت زمان نیاز دارید. اگر شایعه‌ای که دیوید جفی پخش کرده حقیقت داشته باشد، احتمالا نسخه بعدی God of War‌ می‌تواند رکورد طولانی‌ترین بازی داستانی خطی را بشکند (البته اگر ساختار بازی تبدیل به جهان‌باز نشده باشد).

به هر حال، این موضوع فعلا در حد شایعه است و هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است. اما از آنجایی که دیوید جفی ارتباط خوبی با کارکنان استودیو Santa Monica دارد، می‌توانیم این شایعه را جدی بگیریم. گرچه تاریخ عرضه نسخه بعدی God of War از ۲۰۲۱ به ۲۰۲۲ تغییر پیدا کرده است، اما می‌دانیم که زمان زیادی تا معرفی رسمی بازی و انتشار اطلاعات مربوط به آن باقی نمانده است. برخی از گزارشات نیز حاکی از آن است که نسخه بعدی God of War در رویداد جدید پلی استیشن که پنجشنبه (۱۸ شهریور) ساعت ۱۲:۳۰ نیمه شب برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *